This is my song, This is my prayer

We are highly favored~~~

           greatly blessed~~~~

                    and deeply loved~~~~~~~

——   Josep Prince

我坐下,我起来,你都晓得 

Thank you for this beautiful life,

Thank you for everything that you give it to me.

Everyone that you put into my life and every step that I walked with you......

There were whys, bittness and sorrows in me, but you turnthem into  amazement, into joy, and into praise. 

You are so powerful~

你必与我同在,必不撇下我,也不抛弃我 

I am still undone, still willing to go lower and deeper, and I know there are so much you want me to see and to feel from valley to moutaintop.

Help me to be secure in your hand, in your plan, light the lights in my eyes, add more oil into my heart , help me run to you and keep running.

Help me to not focus on anything else but the things you want me to focus on.

You are so faithful~

他从一本造出万族的人,住在全地上,并预先定准他们的年限和所住的疆界,要叫他们寻求神,或者可以揣摩而得,其实他离我们各人不远

I am so grateful that I am living in such time as this, Thank you for not see who I am today but whom I could become, help me to see what you see, about me, about ppl and about this world.

You are more than I could ever imagine~

各样美善的恩赐和各样全样的恩赐都是从上头来的,从众光之父那里降下来的,在他并没有改变,也没有转动的影儿 

Positioning me in a place of beloved ,in a place of receiving.

Give me the spirit of wisdom and understanding, the spirit of counsel and might,the spirit of knowledge, and of the fear of the Lord ....

You are so generous~

你的能力是在人的软弱上显的完全

I can't do anything without you, but I can do all things through you.

For when I am weak, then I am strong.

No need to be understandable if you know.

No need to cry out to ppl if you hear.

No need to try if I hide myself in you.

You are justice~

没有异象,民就放肆

Show me your revelation, lead me to where you want me to go.

Help me to not stray from you~

You are so lovely and kind~

神为爱他的人所预备的是眼睛未曾看见,耳朵未曾听见,人心也未曾想到的~<1Corinthians 2:7~10 >

I know you have everything in place, you have your time line.

I know your way is higher than mine, your thoughts is higher than my thoughts.

Broke my heart with your goodness~

This is my heart and my life, take it and make it great~

I wish that my life could become like a song with beautiful melody and sing it to you ~

愿一直坚持原创,如蒙厚爱也可关注微信公众号:becomingzoe

最后编辑于
©著作权归作者所有,转载或内容合作请联系作者
  • 序言:七十年代末,一起剥皮案震惊了整个滨河市,随后出现的几起案子,更是在滨河造成了极大的恐慌,老刑警刘岩,带你破解...
    沈念sama阅读 160,646评论 4 366
  • 序言:滨河连续发生了三起死亡事件,死亡现场离奇诡异,居然都是意外死亡,警方通过查阅死者的电脑和手机,发现死者居然都...
    沈念sama阅读 67,979评论 1 301
  • 文/潘晓璐 我一进店门,熙熙楼的掌柜王于贵愁眉苦脸地迎上来,“玉大人,你说我怎么就摊上这事。” “怎么了?”我有些...
    开封第一讲书人阅读 110,391评论 0 250
  • 文/不坏的土叔 我叫张陵,是天一观的道长。 经常有香客问我,道长,这世上最难降的妖魔是什么? 我笑而不...
    开封第一讲书人阅读 44,356评论 0 215
  • 正文 为了忘掉前任,我火速办了婚礼,结果婚礼上,老公的妹妹穿的比我还像新娘。我一直安慰自己,他们只是感情好,可当我...
    茶点故事阅读 52,740评论 3 293
  • 文/花漫 我一把揭开白布。 她就那样静静地躺着,像睡着了一般。 火红的嫁衣衬着肌肤如雪。 梳的纹丝不乱的头发上,一...
    开封第一讲书人阅读 40,836评论 1 224
  • 那天,我揣着相机与录音,去河边找鬼。 笑死,一个胖子当着我的面吹牛,可吹牛的内容都是我干的。 我是一名探鬼主播,决...
    沈念sama阅读 32,022评论 2 315
  • 文/苍兰香墨 我猛地睁开眼,长吁一口气:“原来是场噩梦啊……” “哼!你这毒妇竟也来了?” 一声冷哼从身侧响起,我...
    开封第一讲书人阅读 30,764评论 0 204
  • 序言:老挝万荣一对情侣失踪,失踪者是张志新(化名)和其女友刘颖,没想到半个月后,有当地人在树林里发现了一具尸体,经...
    沈念sama阅读 34,487评论 1 246
  • 正文 独居荒郊野岭守林人离奇死亡,尸身上长有42处带血的脓包…… 初始之章·张勋 以下内容为张勋视角 年9月15日...
    茶点故事阅读 30,728评论 2 252
  • 正文 我和宋清朗相恋三年,在试婚纱的时候发现自己被绿了。 大学时的朋友给我发了我未婚夫和他白月光在一起吃饭的照片。...
    茶点故事阅读 32,200评论 1 263
  • 序言:一个原本活蹦乱跳的男人离奇死亡,死状恐怖,灵堂内的尸体忽然破棺而出,到底是诈尸还是另有隐情,我是刑警宁泽,带...
    沈念sama阅读 28,548评论 3 260
  • 正文 年R本政府宣布,位于F岛的核电站,受9级特大地震影响,放射性物质发生泄漏。R本人自食恶果不足惜,却给世界环境...
    茶点故事阅读 33,217评论 3 241
  • 文/蒙蒙 一、第九天 我趴在偏房一处隐蔽的房顶上张望。 院中可真热闹,春花似锦、人声如沸。这庄子的主人今日做“春日...
    开封第一讲书人阅读 26,134评论 0 8
  • 文/苍兰香墨 我抬头看了看天上的太阳。三九已至,却和暖如春,着一层夹袄步出监牢的瞬间,已是汗流浃背。 一阵脚步声响...
    开封第一讲书人阅读 26,921评论 0 201
  • 我被黑心中介骗来泰国打工, 没想到刚下飞机就差点儿被人妖公主榨干…… 1. 我叫王不留,地道东北人。 一个月前我还...
    沈念sama阅读 35,919评论 2 283
  • 正文 我出身青楼,却偏偏与公主长得像,于是被迫代替她去往敌国和亲。 传闻我的和亲对象是个残疾皇子,可洞房花烛夜当晚...
    茶点故事阅读 35,766评论 2 274